Monday, December 13, 2010

kerana aku M.

pelik.pelik.apa la nak jadi dengan budak zaman sekarang.bodoh tak guna otak.pemikiran cetek serta tak matang.dan takde maruah.
tak.aku bukan la bagus sangat nak condemn orang sesuka hati.tapi dalam kes nie.aku rasa she deserved it.

*****
okay.begini ceritanya. 10hb haritue aku tiba-tiba dapat message dari nombor yang tak ada dalam phonebook aku.that's totally fine because i change my phone recently.so ada la nombor yang hilang.message nya berbunyi, 
"mama adik otw to melaka ya. new number"
okay.here's the thing.kawan-kawan uitm mmg panggil aku mama (long story to tell.lol). plus,haritue jugak result exam keluar.so normally time-time cenggini la kawan-kawan aku akan message bertanyakan khabar result.oleh itu.aku pon balas la message tersebut.dan cara aku balas memang mcm aku kenal la.aku balas lebih kurang mcm nie,

"nie anak mama yang mana satu nie? adik ngut ke? banyak sangat anak mama nie.hahahahaha."

salah seorang dari 'anak-anak' aku tue aku panggil dia adik ngut sebab dia anak pungut.hahaha! kemudian budak nie pon balas la message aku dengan penuh kekeliruan.dia kata nama dia FARAH. so i refreshed back my memory and went thru one by one of my uitm friends' name.and as far as i know.takde yang nama farah pon.so aku pon tanya la balik dengan penuh kekeliruan, "nie farah mana nie?". kendian dia pon reply message aku, "sory salah send sory". aku just tergelak je la.aku ingat kan farah nie adalah farah gf kepada kawan aku nama apit.sebab aku assume mesti dia save nama aku dalam phone dia sbg M,dan dia nak send kat Mama dia tapi ter-send dekat aku(M).bukan apa.ini bukan pertama kali aku dapat message kawan-kawan aku yg patutnya dihantar ke mama-mama mereka.*so sweeeeetttt*.ini gara-gara aku M dan Mama mereka dibawah nama aku.haha!

so aku just balas message dia (sebab aku ingat kan dia gf apit! grrr~).aku kata,"hahahaha.tau la aku nie M.tersalah nak hantar kat Mama ke?hahaha.ok2".. that was it. kira habis la kan. dua-dua pihak tau da salah hantar.so aku ingat kan benda nie selesai la.tetapiiiii..beberapa minit pastu si farah nie message lagi kata, 

"maaf siapa disana? dimanakah tempat ini?"

and i was like,'oh crapppp'.perlu ke nak tau aku sape.kat mane.dah salah number,SALAH la.then aku reply,
"jap.nie farah gf apit ke?"

she replied,
"apit mana? x lah u kat mana"

heh.dah sah-sah tau farah nie aku tak kenal.aku ignore je la.i mean,why waste time and money right? you knew exactly that u got the wrong number.just let it be.aiyaa! kemudian dia sent another message!
"awk name apa duduk mana"

hah..sudahh.budak nie dah mula gedik.aku dah mula tak sedap hati dah.aku buat tak tau je la.layan bf aku lagi best kan.haha.tapi dia hantar lagi message! hahahaha

"bze ke sory apiz 2 siapa"

haishhh.budak nie memang mencabar kesabaran aku.sibok je nak tau.aku buat tak tau je la macam biasa.dah tau aku dok tak balas je message dia,dia pon tak hantar da message.*legaaa*.kebesokkan harinya.aku dapat picture message from 909.MALANG nya.aku hanya guna hp murah rm80 yang takde kaler tue.so "message cannot be displayed"..aku buat tak tau je sebab kadang-kadang maxis yang hantar greetings ntah pape.tapi..beberapa minit kemudian.farah nie message pulak...lagiii.

"dapat x pic i"

oh shit.ini sudah melampau.takde pape dah hantar picture message?? nasib aku tak leh bukak message tue.aku ignore.tapi geram nak mampos la.gila desperado punya budak.then after i keep on getting picture messages from 909 but as usual,the message cannot be displayed. haishh.nyesal guna handphone murah.agak-agak apa punya jenis gambar la nak hantar kat aku kan.*hehehehe*.

until today.
dapat message dari MaxisMms saying that,

"you have received a picture message from 601766XXXXX.To view,visit http blablabla"

apa tunggu lagi.cangak lagi.aku memang tak sabar nak tengok muka si farah nie.aku pon bukak la website tue.dan dapat la tengok gambar dia. Perempuan. Pakai singlet. Cap putih. Kasi senyuman habis comel. *oh sangat tak tergoda*. 

Aku keep on ignoring her messages.iye la.aku Perempuan la ngek! dan saya bukan lesbian.i am happily dating. Isu nya sekarang,aku hanya berfikir.betapa murah nya budak nie.senang-senang je hantar Mms to some random strangers.dah habis takde orang nak ke? sangap sgt ke dik oiii? *sighs*


now i wonder,if she can send her sexy pictures to strangers that easy.what kind of pictures would she send to her boyfriend? 
you think? hurmmm. =.='


4 comments:

schiffer said...

awak~nnt sy video chat lah ngan awak sy bg lg bagus!sy lg hebat dr dia!tak main lah mms mms nih!hahaha!
gila desperate org tu!haha!

Insomniac. said...

hahaha...!
tau xpa. x pasal2 kena gangguan seksual.
dia ingat aku laki kot.ishh.kalo ye pon aku laki.mmg nmpk murah gila laa.haishh.sayang aku guna hp torchlight.kalo x ntah pape jenis gambar la dia anta.whooott! whooott!!

kynah said...

M! found your blog! haha.nice2.thanks follow. nak follow hg jgk. btw,sape la budak tu kan...hmmm... bdk2 zmn skrg..

Insomniac. said...

yeayy! aku pon bru jumpa blog hg kat alif.so aku follow la.ngeee.
itu la pasal! haishh..