Thursday, March 17, 2011

d i n n e r y a n g a l a r k a d a r.

Hari Selasa bebaru nie kos aku ada buat dinner. Mula mula tau geram la jugak sebab tau pasal dinner hari Khamis sebelumnya so takde baju nak pakai. Tak sempat nak balik rumah. Tapi bila memikirkan dapat makan freeee, saya sanggup je. Pakai je ape baju yang ada. Nasib la kos saya nie kos yang super skema. Tak kisah la apa tema balik balik baju kurung jugak. Agak mudah la. hihi. Pegi lewat kot. Pukul 9 baru sampai. Tetamu khas dah bagi ucapan dah. Tapi like we care. Masuk masuk je dalam 15 minit kemudian makan. Agak kecewa la jugak sebab menu sangat sangat biasa! Nasi putih, ayam goreng rempah kerasnakmampos, daging masak hitam, sambal belacan dan buah tembikai. *sighss*. Fine fine. Bersyukur je la. Tapi kenapa last sem punya dinner leh makan best? Satay ada. Nasik pon takde la sampai nasik putih. Okayokay, malas nak complain lebih. Abes je makan makan ada persembahan dan slide show. Lastly, photography session. Then balik la. cangak lagi.





Tak tau la korang ingat ke tak dulu aku penah cerita yang dalam group aku, aku nie mama? hahaha. as crazy as it sounds. but yes it is. So bila dah ada mama paham-paham je la mesti beranak pinak punya sindrom itu. Ada la anak teruna, anak-anak dara, anak pungut, anak angkat dan of course, papa. Here it is, introducing the family. LMAO

ini gambar family konon kononnya. saya mama yg baju putih tue papa. yg tengah lelaki tue anak teruna saya. belakang tue anak anak. dan makcik. hahahaha. ya,sangat mengarut.

ini ridhuan aka katun. no no. dia tak auw lah.

dari kiri : kimah(menantu), wan(anak pungut), mama, ijjaz(kak ngah) dan lin(kak long)

dua dari kanan dan dua dari kiri tue adalah konon kononnya auntie belah papa dan mama.hahaha


ini ikeram mulia yg taklabeberapa nak mulia sangat aka papa. ex husband. cerai dah. lol

sweet tak? sweet tak? :P
he's obsess with korean artists. hence, the pose. :|


with fellow classmates

ini munawar. baju sedondon gila kan.

ahaha. ini wak jowo mari. fakaf. terpaksa rendahkan diri sikit sebab dia 'comel' dari saya.

kedudukan sebenar. even without wedges on, i'm still taller.hihi. oh credit to cik belon for the wedges!

InsyaAllah ini adalah dinner yang terakhir. Bila tengok slide show gambar-gambar dari part 1 sampai yg latest kat Sedim baru rasa sedih. Baru sedar yang pasni susah dah nak jumpa kawan-kawan yang lain. Memang semalam puas bergambar sampai peluh peluh da haa. Tapi main tangkap je. Tak tau kat camera siapa. Nanti kutip lain ye. Byee!

No comments: